äntligen

så börjar det bli vår väder ute, fan vad skönt! Det betyder att jag inte behöver sätta på mig min stora vinter jacka imorgon.

Idag kom jag 30 minuter försent till skolan. Sen åket vi till centrum för att göra en sak,  där träffade vi på Robin och Andrè som såg... Ja hemska ut, haha. Sen satt vi i centrum ett litet tag, sen gick vi till nyboda och satt ute i solen och lyssnade lite på musik, jätte skönt ! Sen gick vi tillbaka eller åkte, och träffade Izza ett tag. Sen åkte jag och Emelie upp till min mamma för jag skulle byta kläder och äta lite mat, jag passade på att duscha håret också, kände mig ganska ofräch i det. Sen skulle vi möta Izza i centrum igen sen gick vi till ishallen för att Emelie skulle hämta nycklar av sin storebror. Imorgon ska jag på något möte om livmoderhalscancer spruta som mina föräldrar verkligen tycker att jag ska ta, så då måste jag gå tidigare ifrån skolan ! Jippiieee. Men nu ska jag kolla runt lite vad jag kan ha på mig imorgon Puss


Haha men nej hur ser vi ut (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0