helgen

Har inte haft så mycket tid till att blogga, så jag skriver lite kortfattat. I fredags så var jag Annie & Vickan hemma hos en kompis och tog det lungt sen sov jag hos Annie, vi kom hem vi 1 tror jag. I Lördags så kom Cara hem så jag och Annie drog hem till henne vid 2 typ och var dära ett tag och tog det lungt, sen kom lillavikks. Så gjorde vi oss i ordning och åkte till en vän och där var Emelie Izza och några till så vi köpte lite godis och chips. Sen när vi skulle åka därifrån träffade vi på massa konstiga människor, en som kissade på bussen & en som rökte på bussen & en som filmade Cara när hon sjöng (?) Jag och Cara sov hemma hos Annie. Igår var vi på bio och såg Dumpa honom (tror jag den hette) Bella var med och henne hade jag itne träffat på en vecka så det var kul! Sen åkte jag hem till Cara, och vi såg en grymt bra film men lite äckling the girl next door heter den, det är inte komedin.

Ikväll ska jag nog bara sitta hemma och ta det lungt, kanske hyra några filmer och så. Ska snart börja laga middag till mig ocg min lillasyter för min mamma kommer hem sent ikväll. Men ni får ha det så bra puss


Gjord av Choklad pudding i sexan tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0