sön & mån

Igår när Bella Cara & Emelie kom hem ifrån deras "träning" som var inställd så åkte vi och handlade våran middag med bellas pappa det blev kyckling med potatis och någon sås och fy vad mätt jag blev. Sen la vi oss i sängen och kollade på film där låg vi hela kvällen till 4 typ och åt godis drack påskmust och kollade på massa filmer kommer inte riktigt ihåg vad alla heter. Imorse vaknade av att bella sa "shit, jag ska vara hemma hos min mamma om 40 minuter" så vi gick och åt frukost sen åkte hon och då tittade vi på Bring it on. Sen när hon kom hem så kollade vi på typ 3 filmer till och hennes far lagade middag till hos kött och potaisklyftor med grönpeppar sås det var gott, sen så satt bella och åt några gröna korvar som inte var gott ! =) Sen åkte jag därifrån och kom hem för ett tag sen då hoppade jag in i duschen och nu sitter jag franför datan i morgonrock med ett äpple och ett glas ramlösa. Måste lägga mig i hyfsad tid också eftersom skolan början imorgon igen -.- fan vad jobbigt. Hörs senare puss !


kan någon le lika mycket som jag ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du på läpparna? :)

2009-04-16 @ 06:28:41
Postat av: Anonym

Vad har du på läpparna? :)

2009-04-16 @ 06:28:53
Postat av: issa

rosa läppglans

2009-04-16 @ 21:53:02
Postat av: Anonym

Vart har du köpt det?

2009-04-19 @ 00:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0