stan med Cara & Bella

Hejsan kom hem för ett tag sen. Idag har jag vandrat runt i stan princip hela dagen för att bella skulle köpa lite saker, sen var vi tvugna att åka till centrum för att Cara skulle möta sin mamma dära för att köpa ett par skor på Belle hon hade tur ock för hon fick det sista 35orna. Har inga planer för kvällen än får se om jag ska sitta hemma ikväll eller om jag hittar på något hmm.. Åh jag vill åka in till stan och köpa lite nya kläder trill sommaren, det har kommit ut ganska mycket nytt på Gina tricot. Sen kom jag på också att man borde börja tänka på balklänningen också. Ingen aning om vad jag ska ha flr klänning då har itne ens kollat på det än. Men nu ska kila puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0