the day

hejsan alla. Idag har jag gjort ganska mycket tycker jag, jag har vart med Vickan hos tandläkren och så har vi vart hos Doktorn. Sen satt vi oss i solen och pratade om när vi har vart utomlans och alla roliga saker som har hänt dära. Sen så vill hon att jag ska följa med henne till turkiet i sommar när hon ska dit med sin familj, det skulle vara kul. Sen kom Cara och då gick vi upp till min mamma för att äta lite middag och slinga mitt hår, det är ljusare nu än förut, på g till att bli blond. Sen åkte vi till Allèplan för att träffa en kompis som har flyttat till småland, som är hära nu och hälsar på. Dom har påsklov en vecka senare än oss konstigt.. Sen drog vi till kringlan där jag inte har vart på typ år. Sen fick jag skjus hem av Bamses mamma.

Här har vi bild på håret, ser inte ut att vara en sån stor ändring på bild.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0