VÅR

Min dag har inte vart så intressant idag. Man kan säga så hära
Skola
Möte
Hem, tv äta godis
centrum


Det hära vädret har så skönt märkte jag idag, men jag hade ändå ingen stor lust att förlja med mina vänner till strand och sitta ute och det det lungt, så istället satt jag hemma och kollade på tv. Sen fram mot kvällen gick jag och jag tog på min vår jack eller vad man ska säga, och det är ju så jävla skönt ute, så det blir den jackan imorgon så slipper jag min gooose jacka. Imorgon är det freeeeeedag och jag ska sova hos Annie men vi har inga planer än tyvärr, men något roligt hittar vi säkert på. Sen på lördag kommer mina älskade vänner hem !!! jiiiiiiiiiiippppiieee.

vårvårvårvår. gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0