18:25

hejsan. Just nu ligger jag i Caras säng med datorn i knät och är verkligen jätte mätt, vi har ätit kyckling filè med pommes och världens godaste sås mm love it. Cara håller på att packa och hon kan inte stänga väskan så hon sitter på den och typ hoppar ser lite roligt ut. Vi ska snart vandra upp till djugårdsplan för att köpa godis till bussen imorgon, det tar 3-4 timmar så ska försöka sova på bussen så mycket som möjligt. I bussen jag åker med känner jag 2 stycken annelie & bamse. Kommer ta massa bilder där upp som jag lägger in när jag kommer hem på fredag. Jag kommer dela rum med Cara, Bella, emelie, Martina, Annie & Vickan.

Vi kanske ska förbi brandbergens centrum också så att Cara kan sola för hennes solarium funkade inte på flex hon hann at sola i 20 sek kanske och sen stängdes det av och gick inte att sätta på igen. Men nu ska jag vara lite social mot cara. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0