alla hjärtans dag

vaknade vid 11 idag för att jag skulle upp och göra gymnasium valet sen gick jag ner och då hade bella vaknat så då satt vi på Lost och kollade på det tills min pappa åkte hemifrån då vi gick upp och åt lite frukost toast belv det. Vi har suttit framför tv i 5 timmar idag och bara kollat på lost, vi kollart på avsniett på första säsongen det är lite kul kommer knappt ihåg vad som hände då. Nu ska vi börja göra oss i ornding för vi ska ner till Emelie pch kolla vad som händer dära sen ska jag sova hos bella ikväll det gamla vanliga alltså haha.

1. tyresö gymnasium sam ekonomi
2. tyresö gymnasium affärs pogramet
3.Nacka gymnasium design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0