dagen

vaknade upp hos Cara runt halv ett tiden och var jätte hungrig så vi gick och gjorde topast och ett glas oboy sen gick vi upp och satt oss vid tvn och kollade på lost hah har verkligen fasnat för det nu. Och sen kom vickan vid 4 kanske så forsatt vi kolla på det till halv 7 typ tills vi skulle till gårn *tråkigt* När vi gick av bussen vid ringen kom typ västa klungan med folk från gårn så jag ocg Cara var lite nyfikna så vi gick efter för det typ vara några som skulle slåss, men vi halkade lite efter så vi såg inte riktigt vart alla tog vägen så vi gick tillbaka. På gårn gjorde vi samma gamla vanliga typ mest satt och kollade på vad alla gjorde. Sen vid 9 tiden gick jag därifrån hem. När jag kom hem gick jag in i duschen och nu sitter jag hära och skriver och ska snart kolla på ett avsnitt av Lost igen *blink*  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0