dålig uppdatering

hejsan och förlåt för den dåliga uppdateringen men jag sov ju hos Cara igår och hon hade inget internet så jag kunde inte skriva något när jag kom hem igår ikväll. Var tvungen att ställa alarm 12 imorse för att jag var tvungen att ta 12:38 bussen för att jag var tvungen att vara hemma vid 1 eftersom mina kusiner skulle komma vid 2 och jag var tvungen att städa mitt rum fixa mig på en timme ? Men jag missade 38a bussen så jag tog 825 och bytte vi trollbäckens c till 840, så kom jag hem vid halv 2 ungefär, så kom vi 10 i 2 medans jag var inne på toan och gjorde mig i ornging så fick mamma städa mitt rum för det ahnn jag inte (a) Och nu orkar jag inte sitta hemma längre jag ska väl fika med dom en sanbbis och sen ut och m öta några kompisar säker vi får se hur det blir med det. Jag vet inte ritkigt vad jag ska göra ikväll har inte några planer än tror inte att det händer något speciellt. Men nu ska jag vara lite social mot alla puss

Kommentarer
Postat av: bella

Ska vi prenumenera på varandras bloggar? :)

2009-02-21 @ 14:24:07
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Tess

kika in min blogg hemma från akuten för 3.e gången denna vecka varför har man sån otur??

2009-02-21 @ 22:29:28
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0