dålig uppdatering

hejsan förlåt för den jätte dåliga uppdateringen men har inte haft så mycket tid till att skriva jag är ju i falun som sagt. I måndags när vi kom fram hade vi lunch på en gång & efter det hade vi träslöjd. Och igår hade vi No & hemkunskap och idag har vi haft bild och igentligen har vi ute pass nu men jag kan inte vara med på det pga mitt knä så då passar jag på att blogga lite. Vi börjar runt halv 9 varje dag och slutar 4 och så har vi massa raster så det är inte så farligt. Har legat och kollat på film idag tills våran lärare kom och sa att vi var tvungen att göra något skolarbete då jag gick ner till datorerna och Cara gick in till bilden där Emelie, Annie & Vickan sitter. Ikväll har jag nationella prov muntlig redovisning vi får se hur det går, lite läskigt faktiskt men jag ska göra det med Annie så jag känner någon där iallfall. Men nu ska jag spana in lite andra bloggar & jag ska försökaskriva så fort jag får tid. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0