gårn igen

idag har jag jag haft nationella prov det gick väl sådära hann inte skriva klart riktigt heller. vi har ändrade tider i skolan nu också så vi slutar 10 i 2 hih najs. Efter skolan åkte jag Annie & Cara och solade på felx sen tog vi bussen hem till Cara, där vi satt lite vid datan och duschade och så. Sen tog vi bussen mot tyresö för Annie skulle till stallet och jag och Cara skulle ändå till nyoda gårn, så vi kom hit precis när det öppnade lite pinsamt faktiskt. Nu sitter jag, Cara & izza hära för Emelie ville inte förlja med så tråkig som hon är. Imorgon ska vi in till stan och fika och kanske gå runt och kolla på lite kläder behöver verkligen ett par nya jeans, men hittar aldrig i min storlek eller så finns det i min storlek men då är det aldrig stuprörs jeans eller hur det stavas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0