hatar rubriker

Kom hem för typ en kvart sen , har suttit vid tv:n lite och ätit äpple muuuums. Det blev aldrig Gårn idag för det var stängt så jag och Annie gick till centrum och gick runt lite alltid lika tråkigt i centrum. Jag och Annie har bestämt att vi ska ha godisförbud tills fredag en bra början inte allt för lång tid, men det kommer bli jobbigt för jag äter vekligen godis varje dag men måste verkligen sluta det vill ju inte ha sjukt ful kropp till sommaren nenejnej usch. Så varje gång vi äter en godisbit,chips,kakor,glass eller dricker läsk ska vi ge en tia. Nej men jag ska klara det hära måste bli nyttig. Juste inatt kommer min bebis Cara hem jippiiiieee ! måste träffa henne imorgon bäst för henne att hon kommer till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0