hello

Förlåt för en jätte dålig uppdatering men jag har inte haft så mycket tid , men jag kan berätta lite kort fattat om min helg.
I fredag var jag på bio med Bella & Bamse vi såg bröllopsduellen den var helt okej, och självklart sov jag hos bella också som jag gör varje helg och hon hade inget internet så jag kunde inte skriva något då. Igår Var jag med bella vi träffade lite folk i centrum sen åkte vi till allèplan dit alla andra också åkte så vi var dära ett tag sen gick jag och bella hem och lite efter kom Robin, Andrè och Jesper vi somnade halv 6 och vaknade vid halv 1 och nu har vi precis tittat klart på 8 mile en riktigt bra film. Nu sitter bella inne i Robins rum och spelar GH med min lillasyster, men jag ska nog gå och hämta henne snart och sätta på en ny film. Idag ska jag nog bara vara hemma typ titta på film, tvätta & städa mitt rum för imorgon ska jag hem till min mamma som har vart i thailand i 2 veckor så hon kommer nog vara brun lyckos henne.. Men jag skriver lite senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0