Haha

Min dag började med att Cara väckte mig och sa att klockan var halv 10 och att vi var tvuguna att gå upp, men jag trodde henne inte så jag låg kvar ett tag till till Cara kom ut ur min gaderob helt ombytt, så då kollade jag på klockan och det var 20 i 10, så jag klädde på mig sen gick vi upp och åt det gamla vanliga till fruksot alltså en toast och ett glas oboy *mums* sen gick vi ner och sminkade oss, och sen var klockan plötsligt 20 i 11 och då var vi tvungna att gå eftersom att det tar ett tag att komma in till stadion ifrån tyresö. Och vi hade tur hela vägen in till salongen, Först när vi kommer till bussen kommer den dirket sen går vi ner för att sätta oss på tunnelbanan och så kommer den på en gång också, och sen måste man ju byta tunnelbana vid slussen och så när vi går av så gick den precis men nästa gick om 2 minuter så det var lyckat. Sen gick vi till salongen och klippte oss och mitt hår blev väldigt kort. Sen åkte vi in till stan för att kolla lite, både jag och Cara behövde köpa et par nya jeans så vi gick in på weekday på drottninggatan och köpte ett par hela svart cheap monday jeans något man faktiskt behövde för jag har både ljusa och mörja blå jeans. Sen trallade vi till donken och satt oss och åt lite, sen försökte vi få tag på lite vänner som skulle komma in till stan. Annie kom efter typ 1 timme kanske så vi gick in i gallerian och fikade lite sen sulle dom hem och som tur kom vickan precis när dom skulle åkta. Vi var inne i typ 3 Carlings butiker för att vickan skulle ha sina jääävla jeans, men dom kommer in på fredag så vickan ska stå utanför affären 10.00. Kvällen slutade med att Bella kom in och vi gick på Bio (rosa panten2)  så rolig haha.




Mitt hår

Cara - väntar på tunnelbana

Jenasen jagh köpte 400kr

Fiket - Brownie & Cola



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0