kallt

har precis målat naglarna med mitt favorit nagellack rosa jätte sött. Och jag fryser jätte mycket tror att ajg har feber måste gå och kolla det sen. Och juste imorgon har jag no prov -.- trist, får väl se hur det går och självklart har vi det på morgonen och på tordag har vi nationella då vi ska skriva en uppsats på 3 timmar as jobbigt, och jag som verkligen är dålig på att bara komma på saker om något. På fredag har vi idrottsdag men som tur så är jag ledig då, för då ska jag till sjukgymnasten igen och träna mitt knä, så det är bara onödigt att följa med och sen gå efter halva dagen då ligger jag helldre hemma och sover tills jag ska dit, ska vara dära klockan ett och ska försöka få izza med mig jätte läskigt att gå dit själv. Imorgon när vi ska till stan ska jag leta efter lite söta ringar & armband något som jag vekligen skulle behöva, och så ska jag kolla  på lite skor.

Haha juste när vi var hemma hos Cara kollade vi igenom våra gamla bilder, och usch fyfan vad jag såg ut inte roligt att jag ens har sett ut sådära det är ju pinsamt. Men nu ska jag börja göra mig i ordning för att sova tvätta bort smink och så.

puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0