kväll med cara

Det finns inte så mycket att skriva om dagen eftersom allt står i inlägget neranför det hära. Men vi kom hem till min mamma för att äta vid 7 tiden. Sen började vi göra oss i ording för att gå på en liten promenad. Men jag har bara ett par stövlar hära med klack så jag fick tjata mig till att låna min lillasysters uggs, och det fick jag göra för 30kr :O Vi gick runt ett tag och typ pratade om allt. Kom hem för typ 30 min sen och nu sitter jag hära vid datan och äter ett äpple goooott. Jag och cara började tänka på att igentligen så är ju frukt godare än godis och så vad tycker ni ?

eller 

Frukt ser mycket godare ut också, liksom färglatt och allt ! :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

godis är godare :D

2009-02-18 @ 23:32:38
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

Godis är bäst _

2009-02-21 @ 14:26:26
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0