lalala

dålig upptadering ingen men har knappt tid till all blogga hä uppe plus att datorerna är riktigt sega börjar tröttna på det. Det blir ett snabbt och kort inlägg. Idab har jag bara haft sy slöjd hela dagen, jag bytte ifrån trä till sy för jag är verkligen dålig på trä och har jätte svårt att komma igång dära. Juste nu sitter jag nere vid datornerna själv medans mina kompisar sitter inne på rummet och slappar, vi ska ner till ica maxi sen för att köpa godis och så till hem resan  imorgon somär i 4 timmar jätte jobbigt vi kommer komma fram till tyresö klockan 4 imorgon. men nu ska jag kolla i lite andra bloggar puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ud haft det trevligt då ? :)

2009-02-12 @ 17:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0