Lost

Kom nyss hem ifrån bella, sov där inatt som ni säkert redan vet. Nu ska jag sätta ingång med att städa mitt rum & tvätta lite käder & packa för imorgon ska jag hem till mamma, och jag är ledig imorgon också ifrån skolan så jag ska nog sova hos Cara inatt. Igår var jag hemma hos Emelie, och jag hade så ont i huvudet så jag satt uppe på hennes rum ett tag & så åkte vi därifrån runt 12 tiden och kom hem vid halv 1 då vi gick och la oss och kollade på Lost. Jag tittar inte på Lost längre på tv för man förstår ingenting och det är typ säsong 5 nu och jag har missat så många avsnitt. Jag har hela säsong 1 & 2 hemma och det är dom 2 som är bä'st för det är då det händer saker. Men nu ska jag städa lite puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0