måndag


jag hatar måndag morgon för då är man alltid så trött ifrån helgen och allt, Men när vi kom hem till bella satt vi och spelade sims 2 haha så jävla kul, och vi somnade runt 12 typ rätt så stolt över mig faktiskt. Jag kom hem till mamma för ett tag se hon har vart i thailand och är super brun,
önska att jag också kunde vara så brun nu. Vi har precis ätit middag och fått lite presenter , jag fick ett armband och en Prada väska. Efter skolan tidigare idag åkte jag, annie, bella & Emelie hem till Emelie och typ tog det lungt. Sen åkte jag och annie därifrån vid halv 6 och så gick vi runt i centrum för att Annie skulle kolla efter en klocka. Men ikväll ska jag och Annie till nyboda gårn så ska göra mig i orning lite. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0