nejnejnej och nej

jag kom och tänka på att vi har ju nationella prov imorgon igen när vi ska skriva den dära uppsatsen som vi ska sitta och görai 3 timmar på morgonen också, inte speciellt taggad till det, vi får inte sitta och lyssna på musik och vi måste lägga ner våra mobiler på golvet (?) men jag ska nog sitta och tjuv lyssna lite på min ipod, jag orkar vekligen inte sitta på samma stol i samma rum i 3 timmar utan att lyssna på nått helt tyst bara, nej usch det orkar jag inte!

På fredag ska jag nog till haninge centrum och fixa mina naglar för jag orkar vekligen inte klista på lösnglar hela tiden, det sliter så mycket på naglarna efter ett tag och jag vet att det gör det när man gör riktiga också men inte lika mycket + att det är så mycket finare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0