puss

Nu ska jag sova jag behöver verkligen 8 timmars sömn på vardagar annars är jag så trött hela morgonen och när jag kommer till skolan och det är jobbigt för då är man så lätt irriterad eller när man bråkar med sina föräldrar på morgonen när man precis har vaknat det förstör typ hela dagen och ger en vekligen ett piss humör. Juste man kan ju säga att min helg börjar imorgon efter skolan för jag är ledig på fredag som sagt, och hela fredagen är helt klar planerad så skönt så. Men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik. pussisar


Izza jag vill ha tillbaka min kappa nu !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg kappa ! :)

vad har du för vinte rjacka ?

SKRIIV MER !

2009-02-05 @ 14:42:18
Postat av: Anonym

var köpte du den beigea (stvning) vårjackan ?

2009-04-23 @ 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0