sov så sött

har faktiskt haft en rolig ikväll eller a inte när jag skulle hem för jag ahde glömt att skriva ut min gymnasie ansöka som jag ska lämna in imorgon och jag skulle få skjus av Annies mamma hem och hon stod utanför men det hann jag inte för att jag var tvungen att skriva ut allt. Men sen när vi kommer in så har jag fel på mailen  och jag kom inte in på min sida heller för det är min pappa som har inloggnings uppgifterna och han är i Gävle, så nu kommer jag vara tvungen att lämna in något helt annant där det bara står vilka gymnasium jag har sökt till (?) Och jag var så stressad eftersom bellas pappa skulle skjusa hem mig sen men jag var inte klar när han kom så han stod där ute i typ 15-20 min och väntade på oss pinsamt.. Haha aja iallfall vi hade det mysigt idag, känner mig väldigt stolt idag för jag har inte ätit en endaste godisbit idag har bara ätit nyttiga saker hihi. Och jag har verkligen blivit västa lost tönten sätter på det så fort jag kommer hem, kommer snart behöva ladda ner hela säsong 3. Och juste min datat fuckar så bilden på skorna kommer troligen in imorgon hoppas jag. Men nu ska jag lägga min ipod på laddning och sen sova så gott natt & puss



Kommentarer
Postat av: elza

guud vad fina ögon du har O:

2009-02-21 @ 15:51:00
URL: http://elzkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0