spa kväll

Kom i tid idag till skolan, och fick alla rätt på no provet känner mig ganska stolt faktiskt. Det var ingen god lunch i skolan idag så vi åkte till pizza hörnet o0ch åt sallad *mhmmm* Sen satts sig jag och emelie på eh och drack en frapino där vi fick sälskap av robin sen (tillboms.blogg.se) Sen åkte vi till idrotten i skrubba och kollade på för jag får fortfarande inte vara med. Sen så åkte vi till centrum och kollade runt lite köpte ett par skor och hittade ett par jätte snygga jeans som jag kanske ska köpa senare. Vi åt semla också, årets första för mig. Men nu sitter vi hemma hos Cara och ska ha spa kväll jag, emelie, annie & cara vi sitter och väntar på Caras föräldrar som har köpt massa goda frukter till oss och så har vi hyrt 2 filmer vi ska kolla på. Lägger in ett foto på skorna sen & kanske dagens outfit puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0