yesyes

Igår så var jag bella & Cara på bio och säg fredagen den 13de och skoja inte om den var läskig. Läskigaste skräck filmen helt klart. Vi skulle sova hos Cara och kom hit runt 12 tror jag, då vi gick och la oss och kollade på Bert behövde ett bra film byte, hah bert är så rolig. Vaknade runt halv 1 idag när mina kompisar redan har gått upp och står inne i köket och börjar med sin fruksot, så jag går upp går in i köket och göra ett glas oboy och en macka med ost på *mums* Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag ska vara hemma vid halv 6 iaf och äta middag men ska nog ringa pappa och fråga om han kan hämta mig för det är så långt att gå hem till mig ifrån bussen + att det är svin allt ute och jätte mycket snö och det är bara jobbigt att gå i det. Och imorgon ska jag och Cara in till stan för att klippa oss, mitt hår kommer att försvinna :| hjäp !

Och juste den hära veckan måste jag fixa mitt gymkort väldigt viktigt. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0