älskar

Dagen innan nyår köpte jag ett par jätte söta pumps men bella, vi hade tänkt att gå in dom när vi var i stan så att vi inte skulle få så ont i fötterna när vi skulle ha dom, så gick jag men skorna ett tag sen kände jag hur konstigt den kändes så kollade jag ner och det såg konstigt ut också och då hade jag köpt 2 vänster skor (?) hur ofta köper man 2 vänster skor ? så på nyår fick jag och pappa åka tillbaka och byta ena skon, som tur var det ingen som hade köpa dom andra skorna den hade vart synd för den för då hade den fått 2 höger skor inte så kul haha . Och jag verkligen älskar skorna, dom kosta 300kr ifrån scorett här har ni en bild på dom klicka för att se större.

Kommentarer
Postat av: :)

din hårgfärg döljer inte mycket alltså?

2009-01-30 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0