Caraborgstrom.blogg.se

Spana in mig fan!!!Så berättar jag mer om Isabell Isberg.. :)

Isabell är en söt liten tös, på 15 år (snart 16 bast fan) Hon gillar för det mesta fjortis killar i åldern 13-14 år..
Det hon nöjer sig med på vardagr är o sitta framför Tvn, Med 1 kg godis och 3 påsar chips och två BJ, Sedan vid 6 tiden åker hon alltid hem och äter Sibylla. Isabell tkr att sibylla är det godaste som finns! Framför allt Super meal. Med den största hamburgaren och massa pommes med lite ketchup och bearneise blandat. Isabell köper bara kläder från kappahl det finns abolut ingen annan affär till Isabell. Absolut inte! Jag råkade ju tyvär köpa en ursnygg tröja från NK För 2400kr. Tror ni hon använder den ?! NEJ SÅKLART för hon vägrar gå runt med kläder än dom från kappahl. Klart jag blev lite ledsen. Men hon försökte göra mig glad genom att köpa en tröja från kappahl från barnavdelningen (Om jag blev glad Sajjk, blev rättare sagt lite ledsen. För den kostade bara 49 kr. Trodde de skulle vara nånting mer my style lixom men självklart inte det blev ju såklart Isabells style istället.  Så om ni vill sätta in en stöt på Isabell e det bara o komma med en super meal från sibylla & ett klädes plagg från kappahl så blir hon nog nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0