.

Jag fick en kommentar förut där nån ville att jag skulle berätta vilket smink jag använde och hur jag har mitt hår. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva mitt hår men jag försöker




Foundation märke:Maxfactor Färg: 75 golden.
Brun puder Märke: Maxfactor Färg: 01 golden
Mascara Märke: Lorèal paris "telescopic" Färg: Svart
Puder Märke: Maxfactor  Färg: 03 Natural
Läppstift Märke : Viva La Diva Färg: nummer 78.


Jag plattar inte mitt hår det är redan tillräckligt rakt, Jag använder knappt hårspray det kan hända ibland jag har inte så jätte mycket volym i håret. Jag delar alltid upp håret i två gämn stora delar som hänger över axlarna, och jag har alltid min "lugg" bakom det högra örat ingen aning om varför med det blir alltid så.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Älska den där fondationen, den är grym tycker jag haha :)

2009-01-26 @ 16:30:15
Postat av: sarah

hur mkt kostar foundationen? och mascaran

2009-01-26 @ 17:06:25
Postat av: im a hoe biiiiiatch!

den riktiga fjortis maken trenden skapad av lssa@playahead



2009-01-26 @ 20:47:35
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0