Issa är bäst

Min kväll har vart riktigt tråkig. Jag emelie & Cara gick till nyboda gårn runt halv 8 kanske , när vi kom dit stötte vi på Izza bland annat , jag satt på en stol och hade jätte tråkigt så efter ett tag åkte jag hem, jag gick av vid trollbäckens ip så Helen hämade mig dära så jag slapp att gå den dära 10 minuters vägen usch jobbigt speciellt när det är såhära kallt ut. När jag kom hem städade jag mitt rum där det såg ut om en bomb hade slagit nerinte fint. Jag städade hela min garderob också vek in kläderna fint i alla låder känner mig jätte duktig faktiskt *blink* Imorgon har jag nationella prov :| hjläp hur ska det gå liksom? Det är så dåligt att alla skolor inte har det samtidigt som typ alla har det på måndag nästa vecka orättvist . Men jag har bestämt mig för att gå och lägga mig i tid idag, så jag ska försöka somna så snabbt som möjligt om inte så skriver jag säkert ett till inlägg . Hihih pussisar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0