mys

hejsan vänner.
Jag slutade klockan 2 idag men eftersom cara hade ph så satt ja emelie & bella kvar en timme med henne. Efter drog vi hem till mig med lite godis och chips och kollade på tv. ikväll ska nog jag & Cara till nyboda gårn får se om det är någon mer som ska med, vi lär ju träffa izza dära hah. Men jag ska börja fixa mig i ordning lite nu så skriver sen puss.

Juste det var någon som undrade vad min foundation & Mascara kostade, det är lite olika beroende på vart du köper det men där jag köpte min foundation kostade den 149 kr och jag kommer inte riktigt ihåg vad min Mascara kostade men det avr väl mellan 90-120 kr

Kommentarer
Postat av: Sarah

2009-01-26 @ 17:54:50
Postat av: Sarah

Okej tack för svaret, men var har du köpt dom? Och mitt ansikte blir väldigt "fettigt" under dagen, vet du om foundationen är bra för att undvika det?

2009-01-26 @ 17:55:46
Postat av: josefin

Jag har den fondationen också, och jag tkr inte att den blir så fettig, eller det beror på om man kladdar på hela jävla ansiktet i flera lager blir ju säkert alla det, men ja köper alltid den här för den är bra tycker jag :)! haha, Puss! :)

2009-01-26 @ 18:19:14
URL: http://pihlsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh issa gud så sööööööööööt du är, jag är en fjortis som vill vara som dig ge mig lite tips som jag kan ändra på. kan skicka en bild till dig på mig och så kan du säga till vad jag kan ändra på så att jag kan bli som dig !

2009-01-26 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0