roligt

Jag har fått en del frågor som jag tänkte svara på

Postat av: emma

Vad har du för storlek i jeans ? och kläder ? du har sjukt fin kropp. ! :)

I jeans har jag storlek 25 och i andra kläder som Tröjor har jag XS jag vill helst att allt ska sitta tajt jag hatar verkligen när kläder sitter slappt på mig kul att du frågade.

Postat av: sandra(du känner inte mig)
frågor häraa:

en del ser dig som fjortis vad säger du om det?
har du någongång varit kär på ritkigt?
vad tycker du om alla så kallade "fjortiskillar" i Tyresö?
finns det någon du anser vara söt i din skola(kill)
har du förlorat oskulden?
hur känns det att vara ganska populär?:P

Jo jag vet , det finns inte så mycket jag kan säga alla har ju sin åsikt . Men som jag själv tycker så har jag förändrats på utseèndet. Eftersom jag var blond förut och sminkade mig ganska mycket så syndes det väl eftersom att jag var så ljus men nu när jag har brunt hår så syns det inte lika mycket.
Nej jag har faktiskt aldrig vart riktigt kär på riktigt.
Enligt min åskit så tycker jag inte att det finns så många fjortiskillar i min ålder i tyresö de flest är typ mellan 94-96 så jag bryr mig inte så mycket om dom.
Nej det går bara töntar i min skola så det finns tyvärr ingen söt dära.
Nej jag har inte förlorat oskulden än och det är inget jag skäms för.
Hah jag vet inte vad jag ska skriva på den sista frågan.


Postat av:

vad har du för hårfärg? om du vet och har färgat själv?:)


Igentligen är min mamma frisör men hon ville inte färga mitt hår brunt igen, så Bella fick färga mitt hår istället och då använde vi Schwarzkopf Natural & Easy Mörkbrun

Kommentarer
Postat av: 8a i ksab :)

en del ser dig som fjortis vad säger du om det?

har du någongång varit kär på ritkigt?

vad tycker du om alla så kallade "fjortiskillar" i Tyresö?

finns det någon du anser vara söt i din skola(kill)

har du förlorat oskulden?

hur känns det att vara ganska populär?:P



SÅHÄR E ISSAS SVAR :)

1. Jag har vart en gfjortis men alla la av då gjorde jag också det, 2. nej det har jag inte, höll på att bli i britz men han va HORA. 3. hon gillade aspbacke vet inte alls hur det är nu. 4. aa det finns några; viiruz, wille, alex, kavander, lindholm,felix, gränd, charlie, molander. 5. e oskuld väntar på den rätta. 6. känns skönt att bara kunna välja



haha lite på skoj

2009-01-27 @ 17:44:45
Postat av: Cara

Säg vem du är du som kommer från ksab 8an TAKCK? :)

2009-01-28 @ 07:27:05
Postat av: Anonym

tjo issa orre!!!!!

2009-01-28 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0