skola

nej usch fy & blä jag orkar inte skola imorgon igen det betyder att man måste gå upp så tidigt önska jag bara kunde ligga kvar i min varma mysiga säng hela morgonen tills jag vakande av mig själv . Men nej måste ställa klockan och vekligen försöka koma upp 07.00 det är alltid meningen att jag ska gå upp då men lyckas ändå alltid komma upp vid 07.30 så jag alltid har lika bråttom på morgon extremt jobbigt. Men som tur så börjar jag kvart i 9 imorgon, 20 minuter senare än vad jag börjar alla andra dagarn så jag har lite extra tid att sova imorgon om det nu skulle vara så att jag inte kommer upp 07.00 haha. Men jag tror faktiskt att jag ska sätta på en bra film och lägga mig i sängen nu , så jag får väl skriva mer senare eller imorgon då . Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0