söndag

Förlåt för en dålig uppdatering men har inte haft så mycket tid till att skriva idag . Men igår åkte jag Vickan & Cara in till stan för att gå på bio , innan bio:n satt vi oss på bruger king och åt lite sen efter träffade vi Adam en snabbis vi såg typ the spirit sjukt tråkig film. Bion slutade vid halv 12 så då började vi åka hemmåt det blev en flummig & rolig hem gång för oss haha. När vi kom hem satt vi på en serie som jag har på film som heter  Cashmere Mafia en jätte bra serie som jag rekomenderar stark mest inriktat mot tjejer. Vi vakande vid 12 dagen där på , eftersom vi inte hade sätt klart alla avsnitt så satt vi på den igen och kollade vidare, Vid halv 3 skulle vi åka hem till mina kusiner för att den ena fyllde 18 i fredags grattis . Så vi släppte at Cara på vägen och sen åkte till Lindingö där dom bor vi kom dit runt 4 och var dära till 7 typ . Så nu kom jag väl precis hem och ska nu lägga mig i soffan med en godis påse och kolla klart på alla avsnitten hihi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0