trött

Tihih när Izzas hår var klart och hon hade fönat det och så , så var det rätt så orange så vi åkte till min mamma för att färga om hennes hår igen.  Vi åkte till tyresö centrum först för att köpa 2 hårfärger  och så började vi vandra upp mot min mamma, när vi kom fram var jag och izza lite hungriga så vi gjort nuddlar *muums*  Under tiden hon hade härfärg i håret så fixade jag mina naglar izza åt mycket mackor och emelie satt och ritade jätte fint  "ellerinte" haha. Sen kom Helen och hämtade mig ungefär kvart i 9 och dom andra åkte till nybodagårn. Vi har en lång backe upp till vårat hus som man måste köra upp för men den är helt isigt så man halkar ner så vi försökte köra upp för den typ 7 gånger men till slut kom vi upp, inte orkar jag vandra upp för den dära backen i det hära kalla vädret, nej usch ! Men här har ni lite för & efter bilder på Izzas hår :




Håret är inte sådär gult orange som det är på sista bilden, håret ser naturligt ut i längden men det är vitt i hårbotten så vi ska väl fixa till det någon dag, Pussss

Kommentarer
Postat av: Frida

silverschampo är ett superbra tips om hon inte vill att det ska vara så gult :)

2009-01-23 @ 18:51:51
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0