dagen

Idag har jag hunnit med väldigt mycket faktiskt, rätt så stolt över mig :) I skolan satt jag i bilden hela dagen typ och jag var till och med på mitt svenska pass ! Efter skolan åkte vi till bibloteket i tyresö centrum för att plugga vidare, blev nästan klar med mina instuderings frågor jätte svårt  -.-  efter det åkte vi till nacka forum jag köpte en penn kjol & en vit långärmad tröja men självklart glömmer jag det i caras väcka påväg hem ifrån nyboda gårn så typiskt mig. Jag var på nybodagårn med Cara & Izza där träffade vi massa, själv har man ju vart blå i hela ansiktet pågrund av att Tahi, sandin & janken tog sån hära biljard krita på fingarna och to det i mitt aniskte så snälla..  Kom hem för typ en halvtimme sen så nu sitter jag hära och har tråkigt ska nog lägga mig och kolla på en film snart men vi får se, Skriver lite senare puss

Lite bilder ifrån idag på mina söta vänner

Dagen Outfit
Tröja: Gina tricot
Linne: M&Q
Jeans: Gina Tricot
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0