5:e mars

hello ! inte så bra uppdatering idag. I skolan hade vi idrott "vollyboll" efter det åkte vi hem till Martina och åt lite sen la vi oss framför tvn och kollade på disney chanel, sen så somnade jag i soffan och när jag vaknade upp så var Martinas föräldrar hemma.. pinsamt. Sen gick jag hem till Cara vi kollade på film typ snow buddys eller nått hette den, jääätte söta hundar hann inte se klart den så håller på att ladda ner den nu. Det blev inget med att gymma idag, jag orkade inte var så jävla trött. Men nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen. Och juste jag har fått tillbaka min kamera och har tagit lite bilder idag som jag kanske laddar upp senare. Puss


Martina så kallad Marri :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0