början av veckan

Hej alla kom hem för ett litet tag sen. Idag skulle jag möta Izza i centrum men hon kom och gick på en gång så jag satt och väntade på henne i centrum själv men sen kom Vinne och gjorde mig sällskap i kanske 1 timme & 30 minuter, sen får jag ett sms av hennes där det står åk hem till mig så jag gjorde det. Åt middag hos henne hamburgare hade hennes mamma lagat, det var länge sen man åt hemmalagade hamburgare faktiskt (?) Sen åkte vi till gårn gjorde det gamla vanliga ingenting alltså, Annie kom dit lite senare också sen hämtade min pappa mig. Nu sitter jag och garvar för mig själv för att Cara sa nått som jag tyckte var roligt hahah. Jag ska nog lägga mig i sängen och kolla på tv eller nått? Fryser om mina fossingar..  JUSTE ! vi fick våra skol kläder idag, lägeger kanske in en bild på dom senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0