chill

Hade inte så mycket tid igår så hann tyvärr inte att uppdatera. Men iallfall igår var vi hos Jeffa ett litet tag jag, Cara, Annie, Emelie, Vickan & Izza sen kom bellas pappa och hämtade mig Annie & Cara dära för vi skulle ju ha tjejkväll hemma hos mig med Martina och henne, så vi hade köpt massa godis och så. När vi kom hem till mig tittade vi på film och spelade spel. Vid typ halv 1 tiden följde vi Annie till bussen, sen när vi kom hem så la vi oss i soffan satt på en film och somnade till den myyss. Vi har inte några planer för ikväll en, men vi ska iallfall börja göra oss i ordning och dra oss på tyresö c, orkar inte sitta hemma. Och ikväll ska jag sova hos Cara för imorgon ska vi åka till Uppsala för att kolla på Martina & Bellas cheerleading tävling, DM eller vad det var. Nu ska jag städa lite puuuussss



Här har vi en bild på mina söta vänner Cara & Annie ifrån igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0