godnatt bloggen & alla

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig kolla på tv och smsa lite (a) undra vem som får bli mitt smsoffer ikväll? ;) Imorgon har jag utvecklingsamtal klockan kvart över 4 och på onsdag jag  till stan och köpa lite nya kläder med pappsen! Älskar att köpa kläder och skor. Och på Onsdag så händer det något mera, Emelie fyller 16 år !! Jag kan inte ta nya bilder för jag har tappat bort min sladd till min akmera laddare så det går inte att ladda den men min pappa har lovat att fixa en nya så det blir bra ! men Godnatt puss !


Vickan du är söt du.

Kommentarer
Postat av: vikks

haha men wuuut?

2009-03-24 @ 10:20:38
Postat av: annie

:S:S:S vafan issa?

2009-03-24 @ 11:26:49
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0