ingen utgång

Nej ingen utgång för mig ikväll, istället sitter jag och försöker välja ut massa bilder jag ska skriva ut & ta med till skolan imorgon man måste ju ha många bilder att välja mellan, vi tog typ 274 bilder på typ bara Annie och än så länge har jag valt ut typ 25 bilder (?) Tror det borde räcka. Imorgon är det torsdag, då ska vi åka skridskor men jag kan fortfarande inte vara med pga av mitt h*r knä, så jag får väl titta eller nått. Jag ska upp och hämta ett glas vatten nu puss

ps. Jag är entligen klar med tvätten nu !

Kommentarer
Postat av: Anonym

va använder du för kamera? :) lägg ut bilder i vajre inlägg, NYA BILDER

2009-03-11 @ 20:09:15
Postat av: annie

haha hårda krav där itchi :D

2009-03-11 @ 21:28:28
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0