lista

nu har jag så tråkigt så jag passar på.

Vad gjorde du kl 2 inatt? hmm, kolla på film tror jag
Hur svarar du i hemtelefonen? "hej det är isabell"
Hur svarar du i mobiltelefonen? olika
Ringer det mycket till dig? jora, alltid
Ringer du mycket? när jag har pengar på mobilen
Vem ringde du senast? pappa
Hur mycket pengar har du? vet inte
Senast kramat? annie måste det nog vara ha-ha
Antal timmar sömn inatt? typ 9 kanske?
Sov du ensam? nej
Vem sov du hos senast? cara
Vad ser du fram emot? helgen
Vad vill du ha just nu? sommarlov & pengar
Vem stör du dig på? fula personer
Vad är det äckligaste som finns? ingen aning, finns mycket.
Vilken buss åker du oftast? 824an
Vilken årstid är det nu? Vinter :@
Anser du dig själv snygg? nja
Har du varit kär? nopp
Är du kär nu?nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? sånt gillar vi inte *rädd*
Vad åt du senast? godis
Är du polare med grannarna? nej
Har du varit på ett party? yes
Har du varit utomlands? aa
Var är dina syskon just nu? i sitt sovrum
Vilken tid gick du upp imorse? halv 1 tror jag
Vad är det första du gör på morgonen? kollar om jag har fått sms *smile*
Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek"? kanske
Skulle du kunna i någon situation mörda någon? hah nej tror jag inte
Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr? verkligen inte
Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon? tror inte det
Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den? ja självklart
Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris? nej stackars liten
Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän? hmm, bästavännen

Kommentarer
Postat av: emla

Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän? hmm, bästavännen



hihi ååh, jag älskar dig också bääästus ^^, ''fniss''

2009-03-01 @ 22:44:13
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0