mobil

Jag måste gå och lägga mig nu tycker min mamma, hon står och tjatar på mig, så jag får väl stänga av datorn och ligga och sms och kanske skriva ett inlägg ifrån min mobil, om min mobil nu vill vara på min sida. Jag vill ha en ny mobil den jag har nu är verkligen dåligt. Typ stängs av av sig själv hela tiden, den kan liksom stängas av mitt i ett sms och då måste man skriva om hela, tänk om man hade skrivit jätte långt, fett jobbigt.. Och juste jag tar inte så mycket bilder längre för jag har tappat bort min laddare till min kamerna, men det ska jag fixa när min pappa kommer hem. Puss


Visst är den dåligt ? Bara jag som har dem problemen med telefonen ?

Kommentarer
Postat av: Annelie är bäst

Min är också dum

2009-04-01 @ 20:33:12
Postat av: Annelie är bäst

Min är också dum

2009-04-01 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0