roligt

hah hej jag kom hem för ett litet tag sen, jag var ju och kollade på cheerleading det var nog det roligaste jag sett på länge, mina vänner CARA & EMELIE dom var faktiskt med gud vad stolt jag blir, duktiga var dom ju också (a)

Imorgon har vi nationella prov på morgon så det är viktigt att jag kommer i tid alltså 08.25, om vi kommer försent så får vi inte skriva. Ni som inte vet så ska vi skriva enn uppsats på engelska, YES jag som är så bra på engelska (Y) Sen efter skolan ska jag in till stan med mina lillasyster och möta pappa för att handla lite nya kläder, sen fyller min bääääästis16 år också så jag vill vara med henne också. Får se vad vi hittar på då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0