skit väder

jag åkte ju hem till cara idag med min kusin så dum som jag är så tar jag moppen. Vi åkte till centrum för att möte emelie för att hon ska äta och då börjar det snöa as mycket så moppen blir helt ner snöad & det var jätte halt att åka hem men det gick bra den hära gånger (Y) hah. Nu itter jag hemma och funderar på att ta ett bad men så missar jag Beck jag jag ska nog ta en dusch istället. Imorgon ska jag iaf hem till pappsen :) så måste pack väskan med kläder och han ska åka till thailand på Fredag men är så dum som inte tar med mig, eller hur pappa ?
Ge mig sommmmmmmaar !!

Kommentarer
Postat av: Erika

Thailand hade ju inte varit fel!

2009-03-22 @ 21:05:12
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0