sorry

hallå där ! Jag hde inte så mycket tid till att uppdater igår, men jag kan berätta lite kortfattat om vad jag gjorde. Jag, Vickan och bella kom hem till Martina vid 10 kanske, då doppade vi jordgubbar i choklad och la mango hallon & melon på en tallrik sen åt vi upp allt ganska snabbt (a) Martinas pojkvän & hans 2 kompisar var dära också, dom satt i vardagsrummet och kollade på tv. Lite senare kom Emelie & Cara, vi gjorde inte så mycket vi satt mest i soffan och inte gjorde nått typ pratade lite och tog kort. Sen gick alla hem förutom jag bella och Viktor som skulle sova dära. Och jag vaknade runt 11 halv 12 imorse, men jag orksade inte gå upp då så jag låg och smsade lite och kollade på när bella sov. När bella vaknade gick vi ner och åt frukost och nu sitter jag hemma hos Cara och väntar på att hon ska duscha klart :) Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men jag vill sola men tror inte det kommer bli av, hoppas det iaf ! puss

 

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, asbra du berättade lite kort haha söting det där var så utförligt det kan bli!

2009-03-08 @ 00:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0