tjännnaaa

Tror jag ska lägga mig och kolla på en film snart, ska nog försöka sno med mig pappas bärbara ifrån min syster rum först. Och jag har skrivit ut massa bilder nu, och min lillasyster har tagit dom som blev dåliga alltså ca 7 bilder, sen har jag hängt mina kläder också och hoppas på att dom är torra tills imorgon. Jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sommar nu ! Fan kommer halka och dö imorgon när jag ska gå till bussen, som igår jag och Cara halkade 2 gånger och båda trodde att vi skulle bryta knät (hahah) Vi är iallfall lite smidigare än Robin eftersom att han ramlade typ 5 gånger påvägen hem. Men nu ska jag tvätta bort sminket skriver sen. PUuuuuuuuuuuuuuusssss


Och ja, jag var jätte tjock när jag var liten :)

Kommentarer
Postat av: Mrs Sanaa

Gud va söt!

2009-03-16 @ 09:36:11
URL: http://mrssanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0