mycket

Hej & förlåt för den dåliga uppdateringen!

Igår var jag ju i stan och handlade kläder med pappa, Tack pappa ! Det jag kom hem med var det hära :


1. Shiny leggings gina tricot 199kr
2. Skor Fred perry 499kr
3. Tröja Gina tricot 129 kr
4. Klänning Gina tricot 149Kr
5&6. Tiger jeans 1200kr


Sen hade Emelies mamma bjudit hemma alla vi tjejer på en överaskning middag hemma hos henne. Det var trevligt vi åt Tacos & Tårta. Sen tittade vi på tv och så. Sen fick vi skjus hem av Bellas pappa så vi kom hem runt halv 11, då gick vi och la oss och kollade lite på tv sen somnade vi eller jag iaf.

Emelie

Cara & Bella åkte ifrån mig gör ett tag sen, och jag har pluggat med tekninken men det är ens ak jag inte riktigt fattar så jag väntar tills pappa eller Helen kommer hem så får dom hjälpa mig med det. Ikväll ska jag iaf bara sitta hemma och umgås med familjen eftersom pappa & Helen åker till Thailand imorgon i 2 veckor, lyycckooooos ! Jag vill med. Men nu ska jag gå upp och äta något sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning lite. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0