åh nej !

Nu tror jag att jag börjar bli sjuk, jag har så jätte ont i ryggen & nacken sen så känns det som om jag har fått halsfluss.. Mamma får beställa tid på vårldcentralen så jag kan kolla vad det är för fel på mig ;o inte kan man bli sjuk när det börjar närma sig sommaren eller hur !? Nu slut på kalagandet. Idag har jag iallfall vart i skolan haft so prov skiiit svårt, sen har jag vart i centrum köpt ett par skor så stötte jag på en människa jag inte träffat på ganska så länge. Sen åkte jag hem åt och sånt. Sen ut och mötte Izza vi träffade Kim som man inte sett på ett bra tag nu, kul att se honom faktiskt. Nu sitter jag i min fotölj framför datorn med en värmekudde som hänger över nacken fast det börjar kallna lite så ska värma upp den snart.. Ja men här har ni bilder på nya skor jag ha


Svart mocka pumps ifrån Belle 399:- Rosa "silkenstygg" bianco 600:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0