förlåt

börjar bli dålig på att uppdatera. Men jag har inte så mycket att skriva just nu. Jag kan inte sova så jag passade på att sno den hära av isabelle,

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga
(gillar trean)

1.
Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
okej men vännen vi ses någon annan dag, hör av dig. Ha så kul idag puss

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Saknar ju min lilla issa

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
spelar inge roll

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
bra då fortsätter jag

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
hallå ? <3

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
okej jag ska in till stan och sen vet inte dudå?

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
häng med rill lidl råå

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Jag ville vara med dig idag och imorgon ju <3

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Vart är du ?

10.
Din romantiska replik?
jag är sjuk :'(

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haha okej sweetie :)<3

nu ska jag försöka sova igen.. Godnatt

Kommentarer
Postat av: bellen

haha romantiska replik

ja e sjuk

2009-06-01 @ 22:30:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Isabelle

HATAR DIN FULA BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-02 @ 12:17:03
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/
Postat av: jennifer

men gud gör någon annan lista! det där är typ den tråkigaste som finns, välj nån där man får veta saker man inte vet, ingen bryr ju sig direkt vad som stod i ditt senaste sms!? jättefin blogg och du är jättesöt anyway! puss

2009-06-05 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0