hatar måndagar

hejsan har hängt i centrum hela dagen för att Vickan åkte hem med mina moppe nycklar så jag kom ingenstans, istället för att sitta i centrum hade jag planerat att lägga mig i mina sköna soffa och kolla på film under mitt varma täcke men nej! Nu har jag iallfall planerat att jag ska ta en varm dusch och sen kolla på film i min soffa och äta lite godis hihi. Nu sitter jag hära och fryser, alltid lika kallt i mitt rum.. Värme grejen i mitt rum verkar inte fungera längre hm..

På torsdag-Söndag blir det issa och Vickan för våra andra vänner och massa cheerleadning saker att göra, dessutom har dom dm på Söndag som jag ska kolla på, hoppas att dom vinner (Y) Ja så dom måste gå och lägga sig tidigt varje kväll och gå upp tidigt varje morgon, för dom är så dumma och anmäler sig till funktionärer (stavning?) Jag och lilla vikks vill iallfall hänga på grönan någon av dagarna någon som häänkar? Var ju faktiskt inte dära förra sommarn. Nej men nu ska jag uppfylla min önskan pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0